joi, 3 decembrie 2009

Subtire

Gandul ca la intoarcerea mea in tara unul dintre cei doi pe care i-am vazut astazi in confruntarea electorala va fi seful Armatei si seful Statului imi provoaca scarba. Am vazut astazi doi candidati lipsiti de personalitate, oameni slabi, discursuri subtiri. Si o tara plina de oameni ipocriti care ii sustin!

Mi-e scarba de lacrimile presedinetlui Basescu. Mi-e greata de tratatul semnat omuletii aceia in incinta Operei din Timisoara (sa semnam hartii pe care sa scrie ca vrem ca in tara sa fie bine, pentru ca e mai bine sa fie bine decat sa fie rau?) Vad oameni maturi cu studii inalte care nu au nici cea mai vaga idee ce inseamna un proiect. Sau mai degraba ne mint, ne induc in eroare, creaza confuziile care au adus tara asta in mizeria in care ne aflam. Nu tata, nu asa! Flegmez eu pe hartii si declaratii...Un proicet are incepand de la prima pagina un continut, un plan de desfasurare si mai ales un scop! Vreau sa vad un master-plan pentru infrastructura, pentru invatamant si pentru justitie! Nu ne mai aruncati cu rahat ca la porci! Nu se pune problema ce a cautat Geoana la Vantu, ci de ce Vantu este liber cand o tara intreaga il stie vinovat si cei care ne conduc sunt in diverse relatii cu el. Si cand spun Vantu, nu ma refer la persoana celui care a fost incriminat si nedovedit pentru afacerea FNI ci la acel vant care a cutreierat tara noastra timp de 20 de ani de zile si a bagat miliarde de dolari in buzunarele unor asa-zisi oameni de afaceri. Si vina o poarta toti! Toti cei care au fost la putere in acesti 20 de ani sub o forma sau alta! Pentru ca NIMENI nu poate spune ca nu stia ce se intampla!

Am avut astazi o singura sansa sa scapam! Asteptam ca din clipa in clipa stalpii din Palatul Parlamentului sa flambeze si sa ne elibereze de macar cele doua masti care pretind ca ne vor binele. Nici Ceausescu nu a spus ca ne vrea raul...

Eu imi iubesc tara! Si cand un om a fost la vreo forma de putere si nu a fost in stare sa asigure dobitocilor platitori de impozite un minim de civilizatie, inseamna ca ii trateaza ca pe niste animale. Si nu le inteleg ura! Zicea cineva prin alte vremuri istorice ca porcii nu stiu sa urasca. Avea dreptate! La finalul fiecarui ciclu electoral se gasesc unii si altii sa se urasa si sa afiseze aceasta ura ostentativ: vezi relatia Basescu-televiziunile "mogulilor". Hai mars! O opozitie adevarata si sanatoasa se face pe intreg parcursul unei guvernari! Nu mi-l pupi in fund un an si apoi 4 ani incerci sa-l regulezi in acelasi fund pe care l-ai lustruit!

Duminica va fi o lupta pe care nimeni din cei implicati nu merita sa o castige! Ca de obicei va castiga "raul cel mai mic".


Niciun comentariu: